کاریکاتور محمدجواد آذری جهرمی

خداحافظی با ممدجواد!

در حلول ظهور دولت سیزدهم به ریاست آقای ابراهیم رئیسی مردی از تبار خراسان هستیم… از اونجایی که ما سرمون همش توی کامپیوتره و با سیاست خیلی کاری نداریم و باز از اونجایی که ما سرمون فقط توی کامپیوتره خیلی برامون مهمه که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بالاخره که بود و چه کرد؟ یا کی میشه و چه میکنه!؟

“گویا دوباره قرار است یک وزیر جوان به ساختمان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قدم بگذارد. عیسی زارع‌پور گزینه پیشنهادی رئیسی برای وزارت ارتباطات، یک چهره اسرارآمیز است که سالها در سکوت خبری کار کرده است.”

تجارت نیوز این رو گفته!

میخوام بگم راست میگه؛ امروز این وزیر تونست در مجلس از نمایندگان رأی بگیره و به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب بشه… این درحالی است که وزیر قبلی (محمدجواد آذری جهرمی) طرح ریجستری گوشی‌های هوشمند، طرح شبکه ملی اطلاعات (اینترانت ملی)، قطعی 10 روزه اینترنت در آبان 1398، قطعی دائمی پیام‌رسان درجه یک Telegram (که واتساپ عمراً به گرد پاش هم نمیرسه!)، قطعی دائمی اپلیکیشن Clubhouse و بسیاری موارد دیگر رو در کارنامه خودش جمع‌آوری کرده…

در این راستا و در واپسین روزهای حضور ممدجواد در وزرات خونه رسانه تخصصی دیجیاتو با این مرد جهرمی مهربون یک مصاحبه تقریباً دو ساعته داشته که شنیدنش شاید براتون جالب باشه!!!

دیدگاه خود را بیان کنید